1.
Úvodní
setkání
Společně nastavíme strategii obchodu, abyste z prodeje získali maximum. Předem domluvíme jasné a transparentní podmínky prodeje.
2.
Prezentace nemovitosti
Vytvoříme prestižní nabídku nemovitosti a za pomoci marketingových nástrojů oslovíme maximální okruh potenciálních zájemců.
3.
Smlouva se zájemci
S nezávislou advokátní kanceláří připravíme potřebné smlouvy k transparentnímu převodu nemovitosti.
4.
Poprodejní servis
Po zápisu nemovitosti do katastru zajistíme předání nemovitosti a potřebné dokumenty k úspěšnému dokončení obchodu.
1. den
První nezávazná schůzka
Společně domluvíme strategii prodeje. Seznámíme Vás s našimi službami a možnostmi. Pokud se Vám budou naše služby zamlouvat, tak se domluvíme na pravidlech obchodu a domluvíme se na dalších krocích.
2. den
Nábor nemovitosti
Nemovitost připravíme k prodeji tak, aby vyvolala maximální potřebu u případných zájemců. Nemoviotst profesionálně vyfotografujeme, přípravíme materiál na video prezentaci a půdorysy. Zkontotrolujeme právní stav nemovitosti. (zapsané a zakreslené stavby na KÚ apod.) V případě potřeby zajistíme průkaz energetické náročnosti budov.
3. den
Vytvoření prezentace
Sestřiháme video a ve stříhacím studiu vyrobíme video prohlídku nemovitosti. Upravíme fotografie, vyrobíme půdorysy nemovitosti, případně vizualizace. V systému vytvoříme prezentaci, kterou Vám následně zašleme k náhledu a kontrole.
4. den
Oslovení zájemců z databáze
První tři dny si ponecháváme čas na práci se současnou databází klientů. Nabídku zasíláme všem klientům kteří podobnou nemovitost vyhledávají. Z nabídky děláme horké zboží a nabízíme ji jako "podpultovku" a tím nabídku děláme pro klienty zajímavější a atraktivnější. Nabídku zároveň vkládáme na portál bezinzere.cz ke spolupráci s ostatními kolegy, kteří jí mohou nabídnout svým klientům.
7. den
Export na servery
Pokud se nikdo ze současných klientů neuchytí, exportujeme nabídku na všechny realitní servery.
Od počátku prezentace až po vyhledání zájemce
Práce s nabídkou a prohlídky
Během aktivního nabízení nemovitosti zprostředkovávám prohlídky nemovitosti. Zároveň pravidelně informujeme majitele o jejich výsledcích a reportujeme statistiky návštěvnosti, případně ostatní odezvy. Společně konzultujeme stav prodeje.
Během 1.měsíce
Získáváme zájemce
V 70% případů během prvního měsíce a v 95% případů do tří měsíců od počátku prodeje úspěšně vyhledáme zájemce. Připravujeme 3 strannou rezervační smlouvu, kterou podepisuje jak nabyvatel tak i prodávající. Tato smlouva je primárně mezi klienty. Pokud by si zájemce koupi rozmyslel, náleží blokační poplatek prodávajícímu. Před podpisem rezervační smlouvy se zájemcem řešíme financování. V případě úhrady kupní ceny hypotečním úvěrem zjišťujeme možnosti kupujícího a nenecháme nikoho podepsat rezervační smlouvu, dokud neznáme konkrétní podmínky a možnosti financování úvěrem.
Do 5.dnů od podpisu rezervační smlouvy
Příprava smluv
Během prvního týdne od složení blokačního poplatku necháváme připravovat nezávislou advokátní kanceláří potřebné smlouvy, které klientům zasíláme prostřednictvím emailu ke kontrole a případným připomínkám.
Prvních 14 dní
Zajišťování hypotečního úvěru
Pokud kupující financuje hypotečním úvěrem tak, první 2-3 týdny se věnujeme jeho vyřizování. Zajišťujeme koordinaci mezi bankou, právníkem a klientem, případně odhadcem, pokud je zapotřebí fyzického odhadu. Ve většině případů máme úvěr vyřízen během 14-ti dní.
do 1: měsíce od podpisu rezervační smlouvy
Podpis Kupní smlouvy
Do měsíce dochází k podpisu Kupní smlouvy a smlouvy o úschově kupní ceny. Pokud si klient vyžádá jinou úschovu než je advokátní (např. notářská, bankovní), má na to samozřejmě právo. Souběžně s podpisem těchto smluv se podepisuje zástavní smlouva, pokud klient financuje hypotečním úvěrem.
obratem po podpisu smluv
Návrhy na vklad
Neodkladně po podpisu smluv, ale zároveň po složení kupní ceny do úschovy, se vkládá na KÚ nejdříve první v pořadí Zástavní smlouva a následně Kupní smlouva.
prvních 21 dní po podání vkladu
Běží ochranná lhůta
Podáním vkladů (vlastnického případně i zástavního práva) na KÚ začíná běžet zákonná ochranná lhůta, kdy úřad písemně oznamuje majiteli, že na jeho nemovitosti dochází ke změně.
Do 30 ti dnů
Provedení vkladu
Ve většině případů dochází během měsíce k zapsaní veškerých práv na katastru nemovitostí. Tím se kupující stává vlastníkem nemovitosti zpětně k datu podání návrhu na vklad.
Po provedení vkladu
Vypořádání kupní ceny
Po povolení vkladu předkládáme uschovateli list vlastnictví, kde jsou zapsány pouze práva a povinnosti ve prospěch kupujícího, na jehož základě uschovatel vyplácí kupní cenu a daň z nabytí nemovitosti.
Do 10-14 ti dnů od povolení vkladu
Předání nemovitosti
Po provedení změny vlastníka a splnění všech podmínek (za podmínky, že nedochází k předání k předání v době, kdy se provádí vkladové řízení) dochází k fyzickému předání nemovitosti. Na základě protokolu o předání se zapisují veškeré stavy médií a dochází k jejich přepisu na nového vlastníka.
Do 3 měsíců
Podání daňového přiznání k dani z nabytí nemovitosti
Od prvního následujícího měsíce, kdy došlo k převodu nemovitosti připravujeme odhad případně formulář na cenu směrnou pro výpočet hodnoty nemovitosti a zároveň souběžně připravujeme daňové přiznání které následně podáváme na příslušný finanční úřad, abychom splnili poslední povinnost.
Do konce ledna následujícího roku
Povinnost kupujícho
Do konce měsíce ledna následujícího roku, kdy došlo k převodu nemovitosti má kupující povinnost podat daňové přiznání k dani z nemovitosti. Toto daňové přiznání se podává pouze jednou. Splatnost této daně je vždy do konce května.
Gratulujeme. Máme prodáno!
- 2018 @ Copyright Findeo reality s.r.o. - všechna práva vyhrazena.
- Etický kodex
- Poučení pro klienty
- Ochrana osobních údajů
- Cookies